Intresserad av medlemskap i Lund-Kloster RK?

Om du känner att du över en lunch en gång i veckan vill träffa människor med olika yrkesbakgrund och livserfarenhet, utvidga ditt nätverk och skaffa nya insikter och kunskaper, då är Rotary något för dig! Våra medlemmar uppskattar den avslappnade stämningen vid våra möten - det är högt i tak. Många av oss går alltid från mötena med nya tankar och nya perspektiv som ofta kan hjälpa oss framåt i vårt dagliga arbete. Andra får en timmes välbehövlig avkoppling från det vardagliga. Varje möte inleds med lunch på restaurang MEAT i centrala Lund, därefter får vi lyssna till ett aktuellt och intressant föredrag. Samtidigt gör vi goda insatser för samhället både lokalt och globalt genom de projekt vi stödjer och engagerar oss i.

Innan du kan bli medlem så vill vi att du besöker vår klubb som gäst ett par gånger. Då märker vi om vi trivs med varandra. Därefter ska du bli invald och få en yrkesklassifikation. När detta är klart blir du medlem i klubben.

Kontakta gärna president Marie Löwegren eller sekreterare Pia Widner om du vill gästa oss eller få mer information.

Varmt välkommen till Lund-Kloster RK!